Hry pro kluky online zdarma

Hry pro kluky online zdarma je tak trochu moje vlastní téma, na které velmi rád vzpomínám, kdy jsem jako malý klučina hrával hry ještě na starém PC a náramně jsem se u toho bavil. Tehda ještě ani nebyl moc rozšířený internet a tak nebylo kde si co zjistit, co hrát, jaké hry jsou kvalitní a tak dále. Prostě nebylo nic, odkud by se mohl člověk něco zajímavého dozvědět. Vždycky jsem pouze slyšel od kamarádů ze školy, co jejich tátové donesli domů a to bylo asi tak vše. Kolikrát jsem hrával velmi jednoduché hry a byl šťastný jako blecha. Jako mávnutím proutku se však velmi rychle věci změnily a doba přinesla nemalé změny v podobě herních online magazínů a dalších měsíčníků, kde jsem
se mohl pokochat a dozvědět aspoň něco a byl jsem za to rád. Pojďme si tedy povědět, co se nyní hraje a co kluky zajímá. Samozřejmě jsou na prvním místě střílečky všeho druhu. Poslední dobou se to ale hodně mění s příchodem moba a mmorpg her. Ano, sice se tam taktéž střílí, ale celé to má trošku jiný spád a větší náboj. Přečtěte si navazující článek Hry pro dva online zdarma


Hry pro kluky online jsou dnes již nedílnou součástí každého gamera, který má doma PC. Vy snad nehraje hry? Jako byste nežili. Je to v podstatě takovu nepsanou podmínkou dnešní společnosti, kdy už jen dojdete do školy, tak krom holek se ještě řeší nejnovější pc hry a věci tomu podobné. Samostatné téma je ještě playstation a xbox platforma. Ať si ale říká kdo chce co che, klávesnice a myš je nejlepší ovládací mechanismus na světě. 


 Nejlepší online hry pro kluky zdarma

Tato kombinace se zejména vyznačuje vysokou rychlostí různých kombinací. Stačí se jen podívat na průběh hry. Například strategie. Je zde obrovské množství tlačítkových kombinací pro různé příkazy ve hře. Dokážete si představit, že byste například hráli strategickou hru na playstationu? Já teda ne. To prostě nejde. Klávesnice v kombinaci s myší je v současné době prostě nenahraditelná věc. Ať už se jedná o strategii, střílečku nebo další hry, tak vždy je nejpohotovější právě tato metoda. Možná bych jen zmínil výjimku, že závodní hry jsou lepší volbou hrát s joystickem, připadá mi to přirozenější, ale to je asi tak jediný druh her, které mají na playstationu a nebo xboxu výhodu oproti klasickému hraní na pc.


Hry pro kluky tanky online je také velice oblíbenou formou zejména v posledním roce. Je jen málokdo, kdo si nepředstavil sám sebe někde na bojišti, kde je navíc možnost se vměstnat do parádního tanku a dávat soupeři najevo svou nadvládu na celé mapě. Zajisté všichni znají nesmrtelnou sérii Call of Duty. Rovněž i já jsem velkým fanouškem. Single player mě ani tak moc neoslovil, ale za to multiplayer má mou velkou přízeň. Kdy si můžete z velkého množství map vybrat tu svoji oblíbenou a na ní pilovat své umění ať už jste pěšákem, či využíváte pozemní či letecký strojový park. Osobně jsem si oblíbil tank, kde se z vás stává velmi potřebný člen týmu. V podstatě na vás soupeřící pěšáci nemohou, pokud zrovna neoplývají několika ženisty. V tanku jste nedobytní a pokud si dodržujete solidní odstuop, body se jenom hrnou. Samozřejmě nejbezpečnější je využít letectvo, kdy se kvám přiblížit nikdo nemůže a trefit vás ze země je takřka nemožné. Naopka trefit se ze vzduchu až tak těžké není, pokud máte plně naloženou stíhačku všelijakými specialitami. Jediná nevýhoda může být v tom, že by v soupeřícím týmu bylo hodně ženistů, kteří by se specializovali na vzdušný prostor. To si pak zalítáte opravdu málo, ale to je asi tak jediná věc, která by vás mohla od lítání odradit. Podívejte se na pasáž Simpsonovi online hry zdarma


Hry pro kluky zdarma jsou čas od času na Originu, kde si můžete často krát přijít na originální verzi nějaké té lepší hry a to zcela zdarma. Je to v podstatě propagace serveru. Já sám jsem to již několikrát využil a byl jsem nadšený. Například už mám originálku Battlefield 3 a nebo jsem si vyzkoušel i Titanfall, což je velice zajímavá a chytlavá hra. Nemyslím si sice, že to člověku vydrží na dlouhé hodiny jako je například Battlefield, ale své kouzlo hra rozhodně má. Ono totiž pohybovat se ve svém titánu je fakt parádní věc. Kdy ovládáte tuny železa a na chvíli se stáváte nepřemožitelnými a pro ostatní soupeře trnem v oku. Navíc chytání druhých pilotů do spárů obra a následné zahození se vám taktéž velice zalíbí. Je zde několik obrů a každý má své výhody i nevýhodu. Člověk si musí dopředu promyslet, jakou strategii bude uplatňovat a podle toího si pak vybere svého mazlíčka  pro tuto funkci. Hra mě bavila, ale nakonec jsem se k ní přestal vracet a ani vlastně nevím proč. Prostě jsem raději dal přednost jiným hrám. V příštím článku si povíme hry pro kluky a dívky 2014.



SDÍLEJ A ZAHRAJ SI I SE SVÝMI PŘÁTELI
Přidejte si nás na Instagramu 
https://www.instagram.com/insta_dailydeals/



Zahrajte si Big Farm
Vybudujte si svoji kouzelnou farmu, vypěstujte plodiny a začněte sklízet úrodu. Pečlivě se starejte o svá zvířátka, která vám přirostou k srdci jako domácí mazlíčci. Hra je v češtině, klikněte na obrázek s kravičkou a můžete si začít budovat svou farmu.